31 Aralık 2015 Perşembe

SONSUZA DEK AYRI

KİTAP ADI: Sonsuza Dek Ayrı
KİTAP YAZARI: Taylor Jenkins Reid
KİTAP SAYFASI: 392
YAYINEVİ: Yabancı Yayınları 
 

YORUMUM;

Elsie;sadece 6 ay önce tanımıştı Ben'i...Pizzacı da ilk görüşte aşık olmuşlardı.Koca bir ömrü sadece 6 aylarına sığdırmışlardı.Çok kısa zaman içinde evlendiler.Evliliklerinin 9.'uncu günün de kocasının ölüceğini nereden bilebilirdi? Hiç tanımadığı kayınvalidesi ile kocasının cesedinin başında mı tanışacaktı?
Kitap iki bölümden oluşuyor.Hikaye,Ben ile birlikte dönemi ve Ben'den sonrası olarak ikisi birlikte ilerliyor.İnişli,çıkışlı ya da heyecan verici bir hikaye değil ama çok hüzünlü,yumuşak,tek düze ilerleyen bir konusu var.Bazı sayfalarda gözlerim doldu.Dediğim gibi hüzünlü bir konu okumak isteyenlere tavsiye ediyorum.
"Süpernovaları hiç duydun mu? Gökyüzündeki her şeyden daha parlaktırlar ama çabucak sönüverirler.Kısacık süren,olağanüstü bir enerji patlaması.Ben'le ikinizi buna benzetmek hoşuma gidiyor...O kısacık zaman aralığında ,bazı insanların yaşamları boyunca sahip olduklarından daha fazla tutku yaşamış olduğunuzu düşünmek."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder