31 Aralık 2015 Perşembe

BİR GÜN

KİTAP ADI: Bir Gün
KİTAP YAZARI: David Nicholls
KİTAP SAYFASI: 536
YAYINEVİ: Pegasus

YORUMUM;

Çok övgü üzerine aldığım bir kitaptı,ama umduğum etkiyi yaşatmadı bana.Hatta yarım bıraktım,bir kaç kitap okuduktan sonra tekrar okumaya başladım.Gereksiz uzatmalar ve gereksiz gevezelikler vardı.Bazı yerleri sonuna doğru güzelleşti ama finali çok üzücüydü.Böyle olmamalıydı.

Konusuna gelelim; Uyuşturucu ve alkol bağımlısı olan Dexter'ın bütün hayatı barlar ve kızlardan ibarettir.Emma ile Dexter okuldan mezun olurken tanışırlar ve tek gecelik bir ilişki yaşarlar.Bu bir gün onların birbirlerine umutamamaları için yirmi yıllarını alır.Kopmazlar,ara ara görüşürler ve arkadaş olmaya karar verirler.Yıllarca ne kendilerine ne de birbirlerine aşklarını itiraf edemezler.Yıllar geçer farklı hayat kurarlar ama yine bir araya gelirler.En sonunda herşey yoluna girer ve mutluluğu yakalarlar ama beklenmedik birşey olur...Ben yer yer okurken sıkıldım,bazende endişe ettim.1988'de 15 Temmuzda başlar hikaye,15 Temmuz 2008'e kadar devam eder.Hep 1 yıl atlayarak.Karar sizin 535 sayfayı sabırla bitiririm derseniz yine de okuyun derim.Sonuna gelebilirseniz kitabın,sonunda sizi bir şok bekliyor...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder