12 Aralık 2015 Cumartesi

PABUCUMUN AJANI-1

KİTAP ADI: Pabucumun Ajanı-1
KİTAP YAZARI: Asude
KİTAP SAYFASI: 496
YAYINEVİ: Ephesus

YORUMUM;

Konusu;
    Tuna holding sahibi,genç,yakışıklı ve zengin birisi.Hatta son zamanlarda hikayelerde çok moda olan kaslı bir delikanlı...Deniz ise bir o kadar paspal,bakımsız bir kız...Deniz,bir şekilde holdinge kapağı atar ve asistan olur.Tuna ile aralarında aşk,nefret,ego,kavga her türlü çatışma başlar.
 

    Bu kitap hakkında beğenimi belirtmem zor,çünkü kararsızım.Bazı yerlerinde gerçekten çok güldüm.Deniz'in lafları,dalga geçerken kullandığı kelimeler takdire şayan,ama diğer yandan aynı konu bazı yerlerde fazla uzatılmış olduğu için de sıkıldım.Dizi tadında bir hikaye okumak isterseniz,eğlenirsiniz okuyun derim.Deniz'in hoşuma giden bazı cümlelerini paylaşmak istiyorum.

-"Saksı olmak üzere kullanılan yoğurt kabının kederini yaşıyordum."
 

-"Yumurtanın ipanayla fırçalanmayan tarafı gibiydim.Her an çürüyecek,yok olacak,yavaşça küçücük kalacaktım."
 

-"Üst üste on beş çocuğunu,kocasını,sürü halindeki koyunlarını,iki adet boğasını,evini,sülalesini aynı anda kaybeden bir kadın gibi hissediyordum."
 

-"Oyuncak bebeğime göz koyan komşu kızına bakar gibi bakıyordum ona."...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder