3 Aralık 2015 Perşembe

DOKUZ GÜN


KİTAP ADI: Dokuz Gün
KİTAP YAZARI: Gılly Macmıllan
KİTAP SAYFASI: 489
YAYINEVİ: Yabancı Yayınları
YORUMUM:
John,çocuğun babası.Rachel,çocuğun annesi.Jim,Dedektif komiser.Hikaye bu üç kişinin ağzından anlatılıyor.Çocuğun adı Ben...
Konusu; Rachel ve Ben ormanda gezmeye çıkar ve çocuk önden tek başına parka gidip salıncağa binmek ister.Annesi çocuğun güvenini kırmamak için önden gitmesine izin verir.Ama Ben'in peşinden ilerleyince çocuğun orada olmadığını görür.9 gün boyunca Ben'i bulmak için uğraşırlar.
Bir anne için yaşanılacak en kötü olaylardan birisi.8 yaşında çocuğunun bir anda yok olması.Kaçtı mı? Kaçırıldı mı? Öldü mü? Yaşıyor mu? Ne yapıyor?...
Bu kötü şeyleri yaşarken bir de acaba anne mi yaptı diye suçlamalarla karşılaşması daha acı bir durum.Ama şunu da öğrendim.Bazı hastalıklı anneler,çocuklarına düşkünlüklerinden dolayı hatta çocuklarına gelecek zararları önlemek adına ,kendi çocuklarını öldürüp "çocuğum kayboldu"diye polise gidiyorlarmış.Sonra kendilerinin suçlu olduğu ortaya çıkıyormuş.Kitapta bunları da anlatıyor.
Kısacası içim acıyarak okudum kitabı.Çok hüzünlüydü ve çok güzeldi.Mutlaka okumanızı tavsiye ederim.İnsan kendine sormadan edemiyor "ben olsaydım ne yapardım?" diye.İşte o zaman insanın yüreği sızlıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder