9 Aralık 2015 Çarşamba

YAKICI SIR

KİTAP ADI: Yakıcı Sır
KİTAP YAZARI: Stefan Zweig
KİTAP SAYFASI: 88
YAYINEVİ: İş Bankası Kültür Yayınları

YORUMUM;

Stefan Zweig ile tanıştığım kitap.İlk defa okudum bu yazarı ve bayıldım.Anlatımı o kadar güzelki.
Konusu;12 yaşında ki Edgar,annesi ile birlikte Avusturya Alplerine tatile giderler.Aynı şekilde bir Baron da aynı otele tatile gider.Baron,çapkın,kendine güvenen ve tatilini boşa geçirmemek için kadın avlamaya çalışan bir adam.Gözüne Edgar'ın annesini kestirir.Anneye yaklaşabilmek için Edgar'ı kullanmaya başlar,kendini sevdirerek yavaş yavaş avına doğru yaklaşır.Ama o aptal sandığı çocuğun yaptıkları karşısında şaşkına döner...
12 yaşında ki bir çocuğun hislerini o kadar güzel anlatıp,okuyucuya hissettirmiş ki gerçekten çok etkilendim.Küçücük bir çocuğun psikolojisini büyük bir zevkle okudum.Mutlaka tavsiye ediyorum.Bu yazarın elimde 3 kitabı daha var ve onların da hemen biteceğine eminim ...


1 yorum:

  1. -Şüpheden başka hiçbir şey zekayı keskinleştiremez.

    Stefan Zweig – Yakıcı Sır: https://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kitap-inceleme-stefan-zweig-yakici-sir-amok-kosucusu/

    YanıtlaSil