31 Aralık 2015 Perşembe

CERRAH

KİTAP ADI:  Cerrah
KİTAP YAZARI: Tess Gerritsen
KİTAP SAYFASI: 274
YAYINEVİ: Doğan Kitap

YORUMUM;

Tess Gerritsen'ı ilk defa okudum ve hiç pişman değilim.Aynı zamanda serinin de ilk kitabı.Yazarın kendisi Cerrah olduğu için,konuyu anlatımı ve ayrıntılarına hayran kaldım.Kitabın tarzı hem tıbbi gerilim,hem de polisiye.

Konusuna gelince,kadınlara işkence ederek onların canlı canlı rahimlerini alan hasta ruhlu bir seri katili anlatıyor ve bu katili bulmaya çalışan dedektiflerin yaşadıkları.Asıl önemli karakter Dr.Catherine Cordell.Bu kitap ile ilgili daha fazla birşey anlatmak istemiyorum ve sadece bu tarz sevenlere mutlaka okuyun diyorum.Kitabın başından sonuna kadar "acaba katil bu mu?" ," yok yok kesin bu" dedim defalarca".Sayfaları nasıl çevirdiğimi hatirlamıyorum okurken.Nefesimi tutup okuduğum yerler oldu.Muhteşem kesinlikle tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder