31 Aralık 2015 Perşembe

POPOM OLMADAN ASLA


KİTAP ADI:Popom Olmadan Asla
KİTAP YAZARI: Şişman Kız
KİTAP SAYFASI: 168
YAYINEVİ: Okyanus
 
 
YORUMUM;
 
Şişman bir kızın,terkedilişi,bunalımı,kendini yemeğe verip kilo alması,aynı zamanda da spora başlayıp diyete girmesinin karmaşasını anlatan bir kitap.Okurken çok güldüm.Siz de okurken eğleneceksiniz ve kendinizden birşeyler bulucaksınız eminim.Eğlenmek için tavsiye ediyorum.Kitaptan bazı alıntılar paylaşıyım;
 
-"Başta birkaç kez spor salonuna gittim.Çarkın içinde koşup duran hamster gibi,o koşu bandında yürümekten nasıl zevk alıyorlar anlamıyorum.Hem işe yarasa hamsterlar öyle tombiş olmazdı."
 
-"Eh yarın madem sıkı bir diyete başlıyorum,o zaman bugün son kez şöyle güzel bir lazanya yiyeyim.Biraz da börek.5-6 tane de çikolata.Ayrıca pizza.Ve baklava.Tiramisuyu da unutmayayım."
 
-"Banyo yapmak falan tam bir işkence.Zaten kafamdan suyu dökünce ayaklarıma varması 15 dakikayı buluyor artık."
 
-"Aynada devasa bir patates çuvalı gördüm.O bol tişörtün altından bile kocaman göbek belli oluyor.Şöyle yan döndüm,popoma baktım.Ben spor salonuna gitsem,kendisi arkamdan bir saat sonra gelecek gibiydi.Soluk soluğa içeri girecek "Merhaba ben hanımefendinin poposuyum.Kendisi geldiler mi acaba?Burada buluşacaktık."
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder