3 Aralık 2015 Perşembe

DUYGU

KİTAP ADI: Duygu
KİTAP YAZARI: Işıl Parlakyıldız
KİTAP SAYFASI: 661
YAYINEVİ: Müptela

YORUMUM:

Duygu,Bekir,Ali,Sedat...Gerçekten çok güzel ve çok duygusal bir hikayeydi.Çok kalın olmasına rağmen okuken o sayfalar nasıl bitti anlamadım.Hikayeyi okurken kendimi unuttum,onların yanındaydım sanki.Dostluk,arkadaşlık,sahiplik,koruma ve aşk okadar güzel anlatılmışki keşke hepimizin etrafında böyle güzel dostlarımız olsa demekten alamadım kendimi.

Gelelim konusuna;Savcı kızı olan Duygu,babasını tehtid eden kişiler tarafından kaçırılır ve işkence görür.Kızı kurtaranlar Sedat,Ali'm,Bekir...İşte hikaye asıl burada başlar.Benzer acıları yaşamış çocukların birbirlerini koruyarak kendilerine hayat ve aile kurma çabaları anlatılıyor.Bazı yerlerinde hüzünlendim,bazı yerlerinde çok güldüm.Mutlaka okuyun derim ve tavsiye ediyorum.Sırasında devam eden Ali'm'e de hemen başlayacağım...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder