12 Aralık 2015 Cumartesi

BAHÇEMDE YEŞEREN UMUTLAR

KİTAP ADI: Bahçemde Yeşeren Umutlar
KİTAP YAZARI: Debbie Macomber
KİTAP SAYFASI: 461
YAYINEVİ: Martı

YORUMUM;

    Serinin 3.'üncü kitabını da aradan çıkarttım.Konusu;
 

    Vivian,kocası öldükten sonra evde tek başına kalmış ve kocasının ölümünü kabul etmeyip,kendini ziyarete geldiğini düşünen bir kadın...
 

    Susannah,Vivian'ın kızıdır.Annesinin rahatsızlığından dolayı büyüdüğü yere Seattle'a gelir ve annesini huzurevine yerleştirip evi satmayı düşünür.Ama babası,ölen ağabeyi ve eski sevgilisi ile ilgili inanılmaz gerçekleri öğrenmeye başlar...
 

    Chrissie,Susannah'ın kızı ve Vivian'ın torunudur.Her zaman sorunlu olan ve sorun yaratan bir kızdır...
 

    İlk başta seriyle alakası olmadığını düşündüm.Hatta ilk 250 sayfada sıkıldım diyebilirim.Ama 250 sayfayı geçtikten sonra hele de sona yakın,nasıl okuduğumu anlamadım.Vee sonunda çok şaşırdım.Tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder