15 Nisan 2016 Cuma

ESNAF LOKANTASI


KİTAP ADI: Esnaf Lokantası
KİTAP YAZARI: Murat Şahin
KİTAP SAYFASI: 128
YAYINEVİ: Minval Yayınları

YORUMUM;

Güzel bir alıntı yapmak istiyorum bu kitaptan..."Ne hissediyorsan onu yap,aynı duyguları bir daha hissedemeyenilirsin..."
 

Kitap, küçük küçük öykülerden oluşuyor.Her bir öyküde aslında bizlerden birinin hikayelerinden bahsediyor yazar.Hepsini okurken ayrı ayrı keyif aldım.Kaptan olsun,Bir Çift Terlik öyle,Esnaf Lokantası ayrı bir hüzünlü...Sayfaları çevirdikçe eski zamanlara,çocukluğuma döndüm resmen.Her sayfada buram buram 80'li,90'lı yılları yaşadım.
 

Öykülerde VHS videolardan tutun,yazlık sinemalarda yaşanan sözler(mesela,kopan film de "makinist uyumaa" sözü gibi),bakkallarda satılan leblebi tozlarına varana kadar bütün çocukluğumu buldum bu öykülerde.
 

Kısacası,geçmişi özleyen herkese ve o zamanları bilmeyen herkese mutlaka tavsiye ediyorum çünkü ben bayıldım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder