15 Nisan 2016 Cuma

BEN BU AŞKA 20 KİLOMU VERDİM


KİTAP ADI: Ben Bu Aşka 20 Kilomu Verdim
KİTAP YAZARI: Şişman Kız
KİTAP SAYFASI: 208
YAYINEVİ: Okyan Us Yayın

YORUMUM;


İlk kitabı olan Popom Olmadan Asla kadar güldüremedi bu kitabı beni.Şişman Kız artık şişman değil bunu bilin.Yeni sevgilileri ve arada da olsa hatırladığı Okan hala var.Kendini işine vermesi sonucunda nasıl zayıfladığını bile anlayamayan Şişman Kız'ın maceraları ve esprili sözleri yine de devam ediyor.

-"Sana bitme demeyeceğim ama bitme lazanya..."
-"Yemeğin güzel olup olmadığını ilk üç tabaktan sonra anlıyorum..."
-"Yaz geliyor,biraz daha kilo almam lazım.Yüzerken rahat oluyor,hiç batmıyorum..."
-"Bazen sadece susarsın...Çünkü çok fazla tuzlu çekirdek yemişsindir."

"Siz hiç tutkulu bir aşkın enkazı üzerinde kendinizi unutacak hale geldiniz mi? Bırak güzel görünmeyi,nefes aldığınızdan bile emin olmadığınız günler geçirdiniz mi? Peki böyle günlerden birinde bir sabah aniden artık şişman biri olmadığınızı fark etseniz ne yapardınız?"
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder