15 Nisan 2016 Cuma

LEO

KİTAP ADI: Leo
KİTAP YAZARI: Mia Sheridan
KİTAP SAYFASI: 288
YAYINEVİ: Yabancı Yayınları

YORUMUM;


Evie ve Leo, koruyucu aile yanlarına verilirler.İlk zamanlar kardeş gibi hisseden çocuklar büyüdükçe hisleri aşk'a dönüşmeye başlar.Evie 14 Leo ise 15 yaşına geldiğinde,Leo evlat edinilir ve uzaklara götürülür.Leo ve Evie birbirlerine söz verirler bağlantıyı kopartmamak için,ama Leo gittikten sonra Evie ondan bir daha haber alamaz.Taa ki yıllar sonra Leo'nun arkadaşı Jack,Evie'nin karşısına çıkana kadar.

Hikayenin bazı yerleri (+18) olsa da ben çok beğenerek okudum.Sonunu çok merak ettim ama bazı yerlerinde de acaba mı? demekten kendimi alamadım.Ve sonunda büyük şaşkınlık yaşadım.
 
Romantik aşk hikayeleri sevenlere tavsiye ederim.Sürükleyici,anlatımı ve dili çok akıcı.Çok güzel bir hikayeydi.Nacizane fikrim okuyun derim...
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder