23 Kasım 2016 Çarşamba

ATEŞİN ŞARKISI

KİTAP ADI: Ateşin Şarkısı 
KİTAP YAZARI: Tess Gerritsen
KİTAP SAYFASI: 302
YAYINEVİ: Martı Yayınları

YORUMUM;

Julia, keman çalan bir müzisyendir. Bir gün eskici dükkanında antika bir kitap bulur. Bu kitabın içinde notalar olan bir sayfa onu büyüsü altına alır. Bu kitap onun olmalıdır. Eve gelip o notaları çalmaya başladığında, üç yaşındaki kızı değişmeye başlar ve annesine zarar verir.

Lorenzo, Venedik Savaşı öncesi doğmuş ve keman çalma konusunda profesyonel kabiliyeti olan bir çocuktur.
Julia, Lorenzo'nun ismini öğrendikten sonra bu notaların sırrını da çözmesi gerektiğini anlar...
 

Yorumuma gelecek olursak; elimden bırakamadan okudum diyebilirim. Venedik'te 1943-1944 yıllarında tutuklanıp sürülen yaklaşık 250 Yahudi'nin yürek burkan hikayesi işleniyor. Campo Ghetto Nuovo meydanında duvarlarda asılı olan plaketler bu yaşananların kanıtıymış. Bazı yerlerini tüylerim diken diken olarak okudum. Acı bir aşk hikayesinden ziyade, o notaların gizemini de merak ederek ilerliyorsunuz.
Ben çok beğenerek okudum ve mutlaka tavsiye ediyorum.

Puanım: 10 / 8


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder