4 Şubat 2016 Perşembe

BENİ ÖZLE OLUR MU?

KİTAP ADI: Beni Özle Olur Mu?
KİTAP YAZARI: Berrin Karapınar
KİTAP SAYFASI: 207
YAYINEVİ: Müptela Yayınları


YORUMUM;

İsmi size basit bir aşk hikayesini çağrıştırıyor olabilir ama gerçekten bu basit bir aşk hikayesi değil,çok çok öte bir hikaye.

Firuze,17 yaş doğum gününü kutlarken etrafındaki insanlar hariç bir fısıltı duyar.Birisi onunla konuşuyor ama Firuze konuşanı göremiyordur.İşin tuhaf tarafı konuşan kişiyi de sadece Firuze duyabiliyordu.Görünmez olan kişi de neler olduğunun farkında değildir.Firuze ve Cihan neler olduğunu yıllarca anlamaya çalışır ve akıl almaz olaylarla karşılaşırlar...
 

Gerilim ya da korku romanı asla değil.Sadece bu mistik olaylı,fantastik ve romantik hepsi bir arada olan kitabı okumanızı tavsiye ediyorum ve okurken sayfaların içine gömülüp,bir sonraki sayfayı deli gibi merak edip çevireceğinize garanti veriyorum.
 

Tanıtım yazısında da dediği gibi "Kimbilir,belki bir gün sizde adınızı fısıldayan bir ses duyabilirsiniz..." Berrin Karapinar yazarımızın kalemine sağlık...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder